Returnarea produselor

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Astfel consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumpararea produsului fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 10 de zile de la retur. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi revandut , ne rezervam dreptul de a solicita o taxa  pentru a acoperi pretul rezultat din pierderea din vanzarea produsului .

. “Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor" conf. O.U.G. 34/2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din siteuri, folosind Formularul de returnare si/sau alte tehnici de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G. 34/2014.